diumenge, 19 de setembre del 2010

Taga 2040 Evo



Avui he anat a fer de control a la cursa del Taga 2040 Evo. Aquesta cursa, que avui complia 11 edicions està organitzada per la UE Sant Joan, de la qual sóc soci i vaig ser-ne part de la seva junta directiva durant 4 anys.

Ja fa anys (diria que 9 o 10) que faig de control i des de fa un parell d'anys ho faig a Coma d'Olla. Aquesta situació del meu control, fa que segueixi una part de la cursa, des de la Collada de Can Camps fins al Puig Estela i, un cop fet el cim, seguint la carena arribar fins a Coma d'Olla.

Avui, a part del cansament, que com sempre és important, he aprofitat molt bé el matí i m'ha servit per veure de prop l'helicòpter dels bombers de prop, de bon matí mentre feia un vol per veure com estava el dia, han fet una volta a sobre meu i han seguit direcció a Vallter. Després ha tornat i ha recollit a un corredor lesionat (res de gravetat, només un turmell doblat), tot i que han baixat a prop meu només els he sentit però no els he vist. També he vist un grup d'isards des de lluny (els he pogut fotografiar tot i que amb la resolució que admet el bloc no es veuen) i un de sol que intentava creuar la línia de cursa i li ha costat 5 o 6 intents (també en tinc fotos).

A més hem anat molt bé avui, sobre les 12:15h ja ens han dit que podiem baixar i hem tornat cap a casa.

La foto és del primer corredor que ha passat quan ja baixaven de Coma d'Olla (pujant anava tercer, a uns 20 metres dels dos primers)i que suposo que ha guanyat.

Felicitar a tothom que ha participat a la cursa (córrer 21km pujant pels Escalers fins Puig Estela, anar fins el Taga i tornar a baixar, és per felicitar), a l'organització (esperem tornar-hi l'any vinent) i jo, a recuperar-me (que marxo tota la setmana).