diumenge, 31 de gener del 2010

Millora l’economia?


Aquesta setmana, he estat a Madrid, per signar plantilles amb grups de compres. Us explico: treballem amb diferents associacions i grups de compra i anualment actualitzem els nostres compromisos, per part meva, les condicions que els donem, i per part seva, sobretot la xifra de compra per tal d’accedir a un ràpel, que acordem.

Sempre, ens serveix per veure com anirà l’any (i en l’excepció del 2008) sempre s’ha acostat el què em deien, i per això, aquest any volia anar-hi aviat i veure què em deien, sobretot, després dels 3 o 4 últims mesos del 2009, que van ser els millors de l’any i que apuntaven a una millora de resultats aquest 2010.

Doncs, aquest viatge, no m’ha servit, tothom va molt despistat, si ve semblava que tot apuntava a una millora de xifres, aquest mes de gener ha estat molt dolent i tothom està molt despistat, i això ens porta a no saber què passarà, ni poder fer previsions realistes per aquest 2010.

Jo, sóc optimista, però, després d’aquesta setmana dubto de quin resultat podem esperar.