diumenge, 25 de novembre del 2012

Resultats del cap de setmana del 24 i 25 de novembre

Cap de setmana desigual pel què fa a resultats. Començàvem amb en Guiu a Camprodon, amb els prebenjamins, amb una derrota per 4 a 2 en un partit ajustat i que podia haver anat millor pels nostres interessos, amb en Guiu jugant de central esquerra en 2 parts i mig.
A la mateixa hora en Pau jugava a casa contra el Balenyà, en un partit difícil, que van començar a perdre per 0 a 1 i van remuntar fins el 3 a 1, amb el segon gol d'en Pau, un gol que va fer amb la dreta, la seva cama dolenta, aprofitant un rebot a la sortida d'un córner.
Els tercers a jugar, el meu pare i jo entrenant a l'escoleta a Tona, molt mal partit que ens va portar un 6 a 1 (tenim molts nens nous i costarà).
A la tarda jo vaig jugar amb els Teixons a Olot contra el Reus, amb una gran victòria per 41 a 19, contra els tercers, victòria que representava la primera de la temporada. Vaig jugar tot el partit, tot i que no estic massa content del partit que vaig fer, si que estic molt content per la victòria, que ens ha de portar a millorar el nostre rendiment per intentar millorar la nostra classificació.