dimarts, 20 de novembre del 2012

Resultats cap de setmana 17 i 18 de novembre

Tot va anar segons les previsions, aquest any és tot bastant previsible.
El cap de setmana el començava en Pau a Calldetenes, amb retràs, i amb una victòria molt fàcil per 0 a 13. Com que no el vaig veure, a la pregunta a la Gemma de com havia jugat i on, la resposta va ser de defensa i bé, però en Pau, més realista, em va dir que no havia fet gaire res, per què "saps què pare? no eren gaire bons i no han arribat ni un cop a la porteria", doncs això un bon resum del partit en boca d'en Pau.
El següent era en Guiu, que jugava a casa a les 12h, contra el Tona. Vaig poder veure la primera part, on jugava en Guiu de central, amb un parell de jugades de mèrit, una amb un nen que li treia un cap i que va acabar en 0 a 0. A la segona part, van passar pel 0 a 1, l'empat a 1 i després van acabar amb el definitiu 1 a 8.
Jo, vaig haver de marxar d'hora de casa per ser a les 16h a punt per jugar a Castelldefels, on vam patir una nova derrota, aquest cop per 42 a 10 i jugant tot el partit d'ala.