dijous, 10 de setembre del 2009

Tornada de vacances


Avui acabo la primera setmana de feina després de la tornada de les vacances... i per sort, és de les curtes, només 4 dies.

Sempre es fa dur tornar de les vacances, però aquest any, després de molt temps, he pogut fer 3 setmanes seguides de vacances i això m’ha fet més dura la tornada a la feina.

Hem estat dues setmanes a Aguatón, ben tranquils durant la primera setmana, ja que hi havia activitats cada dia. Durant aquesta setmana a banda de les activitats, vam fer endreça a casa i ens van venir a veure els meus tiets. La segona, ens va servir per acabar de fer endreça a la casa i fer una excursioneta a veure Valdelinares i els seus voltants, que sorprenen per la verdor comparat amb la resta de província de Terol.

L’última setmana (o sigui la passada) amb la Gemma ja treballant, vaig fer de pare responsable i vaig estar amb en Pau i en Guiu, amb en Guiu menys, ja que a partir de dimarts va començar a anar a la llar d’infants.

O sigui, que després de tot l’any viatjant i sense que els meus nens em vegin gaire, i de tres setmanes senceres amb el pare, a part d ela tornada a la feina, que ja he dit que sempre és dura, el no estar amb les nens tot el dia també costa, ara ja començava a rivalitzar la cançoneta “papa, papa...” amb la de “mama, mama...” i ara... sant tornem-hi, guanyarà i per golejada la de “mama, mama...” i no sé què és més dur, si això o la tornada a la feina...