dijous, 30 d’agost del 2012

Les nostres vacances

Al parc d'aventura
A punt d’acabar les vacances, per mi, ja que la Gemma ja fa 15 dies que treballa, repasso una mica les nostres activitats d’aquestes 5 setmanes d’agost.
La Gemma va començar les vacances la setmana del 30 de juliol, mentre jo començava a fer jornada intensiva i treballant de 8 a 14h. Aquesta setmana, ens vam traslladar a Calella el cap de setmana per què els nens estiguessin una setmaneta de platja, mentre jo treballava al matí i baixa algun dia a veure’ls. Durant la setmana, la tònica va ser gaudir de la piscina i de la platja, ja que a més els acompanyaven els meus pares i la meva neboda, però destacaria una sortida al “Bosc dels impossibles”, un parc d’aventura de Pals.
El divendres dia 3, però vam marxar cap a Aguatón, per passar la segona setmana de vacances de  la Gemma i la meva segona setmana d’horari intensiu.
Fent deures
Aquesta segona setmana de vacances familiars va venir marcada per passejades en bici pel poble, partidets de futbol a la pista i per jugar amb les veïnes de casa, o fent deures!
A més, el cap de setmana vam poder fer una activitat gratuïta a Camañas, amb inflables i toro mecànic, que vam gaudir els tres nens i, per obligació el pare.
En Pau i en Guiu fent rodeo
Per fi, la tercera setmana, i la primera amb tota la família! Aquesta setmana va coincidir amb la setmana cultural amb activitats varies. Com que no en teníem prou, a més ens hem dedicat a fer altres activitats, com repassar els catxés que vam posar per setmana santa, que ens ha obligat a anar fins a Pico Palomera, per exemple.
A Pico Palomera
Tot i que aquesta setmana, familiarment ha vingut marcada per una estada a l’hospital, la d’en Guiu.
En Guiu a l'hospital
El dilluns, després d’esmorzar, va començar a vomitar i a fer diarrea, ja hi havíem passat gairebé tots però ell amb el seu rotavirus de fa dos anys, va quedar dèbil de cop i desmaiat, això ens va obligar a portar-lo al CAP més proper que ens va dirigir a les urgències de l’hospital de Teruel, que era el segon cop que visitàvem, l’anterior per en Pau. El van agafar de seguida, el van amb suero. Arribàvem a l’hospital a les 12h aproximadament i ens feien pujar a planta sobre les 15h. Després ens vam quedar instal·lats jo i en Guiu i la Gemma va a anar a tranquil·litzar els seus preocupats germans. El van tenir sense menjar fins el vespre, quan, amb en Guiu famolenc, li van donar un trist iogurt. L’endemà, a primera hora ens va visitar el metge i ens va fer quedar un altre dia, ja que fins migdia no li van treure la via i va començar a menjar. De totes maneres a mitja tarda ja estava fantàstic i el vespre i el matí va ser molt llarg fins que ens van donar l’alta.
Els nens d'Aguatón disfressats
Mentre nosaltres érem a l’hospital, els altres nens es disfressaven (amb disfresses fetes per ells) o veien un mag, amb una actuació estel·lar d’en Pau.
Un cop a casa tots vam gaudir de l’actuació d’en Pepín Banzo, que ens va fer riure a tots.
Ara bé, a partir del 20 vam tornar a casa, a Sant Joan. Aquestes dues darreres setmanes, amb la Gemma ja incorporada a la feina nosaltres hem passat els dies fent compres, anant en bici (un parell de dies fins a Toralles) amb tots tres i jo corrent, ja que en Berenguer ja sap anar en bici de rodetes però no sap frenar i s’ha de “controlar”. També hem anat a la piscina i enllestit una sèrie de compres pendents (des de bombetes a una cafetera, passant per una planxa, per exemple).
Un altre fet destacat d’aquesta setmana a casa és pas endavant d’en Berenguer que ja va sense bolquers (fins i tot de nit) i sense massa “entrebancs” (6 o 7 calçotets molls i prou).
Ahir, per acabar vam anar a berenar a Santa Llúcia de Puigmal amb companyia de vaques i vam aprofitar per fer un catxé més.
En fi, que això s’acaba i s’acaba amb pluja que falta feia!