dilluns, 2 de juliol del 2012

Fins els ous de la roja

Ahir es va acabar l'Eurocopa de futbol,  una més sense que la meva selecció hi hagi pogut participar. Avui, he marxat per feina cap a Múrcia, he pogut escoltar fins les 11h emissores catalanes, a partir de les 11h, he escoltat CD's de millor escoltar (Obrint Pas, Antònia Font i Mesclat) que m'han fet oblidar les portades de diaris espanyols (i alguns de mal anomenats catalans) i els comentaris d'algun tertulià. Però ha durat poc, al entrar cap a Castelló han començat a aparèixer algunes banderes espanyoles a màstils de cases properes a la carretera. Però com més al sud pitjor i aquí, a Múrcia, està tot ple de gent amb samarretes espanyoles, balcons amb banderes, camions amb més banderes i tot déu et parla de la final.
Jo, amb l'excusa dels nens puc argumentar que ahir no vaig veure la final.
De totes maneres, a els que ens agrada el futbol i en veiem molt (o n'hem vist molt), val a dir que el resultat, la victòria dels espanyols era el més lògic, per joc sobretot, però, ara també, i això és el més cardat.
Enllaçant amb l'última entrada que vaig fer, això és de les poques coses que a algú li resta de cara al nostre imparable camí cap a la independència. Si, ens aniria millor, que com passava abans, els eliminessin a vuitens o quarts i no que ara guanyin, no ho oblidem amb 4 (em sembla) catalans a l'equip titular.