diumenge, 15 de juliol del 2012

En Pau al campus del Barça


Ahir va ser el darrer dia que en Pau va anar al campus organitzat pel Barça i el diari Sport a Ribes de Freser.
Des de dilluns i de 9h del matí fins a 19h de la tarda ha estat fent esport amb entrenaments de futbol, piscina i altres activitats per, suposo, crec i intueixo que així és, millorar el seu nivell de futbol.
No els he pogut veure massa entrenant, excepte un dia, però preguntant-li a ell i per les fotos del campus a la web, crec que haurà millorat.
Estic content per un parell de coses concretes de com ha anat. Primer, per què li han insistit en 6 o 7 aspectes, entre els quals jo he insistit en 2 o 3. Li han repetit molt que la pilota es para amb l’interior, cosa que entre jo i el meu pare, des que som entrenadors de l’escoleta de l’Abadessenc, insistim a tots els nens i amb en Pau i en Guiu jo segueixo fent-ho a casa. La segona cosa, que li vaig explicar a mitja temporada passada a en Pau i que ell ja aplicava, és el control orientat. Per tercer punt, li han explicat com fer “croquetes”, un retall en el que jo insistia, però, la veritat, tot i que ell l’havia fet en algun partit de forma espontània, no era capaç que el repetís de forma conscient i repetida.
De tècnica, a més el què li han ensenyat i que no fèiem i he trobat molt interessant és la sortida, o arrencada, amb l’exterior del peu, que però, no crec que pugui utilitzar en l’escoleta, però si que insistiré amb en Pau i amb en Guiu quan toqui.
Per contra, una de les coses que no m’ha agradat, tot i que no és imputable al campus en si, és el fet que del seu grup eren només 9 i dels 9, en Pau i 2 més del seu equip i 2 nens més de l’escola de futbol del Ripollès, que coneixien i només 4 nens que no coneixien, per tant, penso que com a relacions amb altres nens li hagués anat millor amb menys nens coneguts.