dimecres, 16 de novembre del 2011

Caps de setmana familiars i esportius


Aquest passat cap de setmana, vam tenir un dissabte 100% esportiu a la família. Per primer cop, vam coincidir jugant el mateix dia, jo a rugbi i en Pau i en Guiu a futbol, a més, tots fora de casa i per rematar-ho vam guanyar tots!
Primer, en Guiu i jo, juntament amb el meu pare, l’Àngel, vam anar a Ribes a jugar a futbol. En Guiu, que aquest any comença amb l’escoleta, debutava en un partit amistós, la presentació dels equips inferiors de la Ribetana. El meu pare i jo, els fem d’entrenadors, ja és el segon any que ho fem i aquest any, menys un dels jugadors, els altres nens són tots nous, i costa, costa molt, encara no saben exactament què és jugar a futbol i no creuen massa. Però el partit va anar prou bé, tot i que no feien massa cas, vam aconseguir que fessin alguna cosa productiva i vam guanyar 1 a 3, tot i que el resultat era molt poc important. En Guiu, és esquerrà de peu, com el seu germà i el vam fer jugar com en Pau, de lateral esquerra, però haurà de mirar com juga el seu germà més sovint.
Després, bé, de fet gairebé al mateix temps, en Pau jugava lliga del Consell Esportiu d’Osona, a Ripoll contra l’Escola de Futbol del Ripollès. En Pau juga amb un equip tirant a bo, per no dir molt bo, i amb excepció d’algun partit aquest any golegen bastant i aquest partit no va ser una excepció i va guanyar per 1 a 6. Tot i que no vaig veure gaire estona, em va semblar que jugaven prou bé, tot i que la resta de pares em van dir que va ser un partit fluixet.
Un cop acabats, vam anar a dinar a Vic, a casa d’en Pere i la Raquel, per després, jo anar a jugar a rugbi, contra el Vic. Partit dur, molt dur, però resolt amb victòria per 15 a 20. Per cinquè cop en lliga aquest any (portem 5 partits) vaig jugar tot el partit sencer.
Per rematar la feina, en Guiu va anar amb en Pere i la Rut a veure el final del partit de futbol del Vic i amb en Pau, la Gemma i en Berenguer vam anar a buscar-lo i veure uns 10 minuts extres de futbol.
Aquesta setmana repetim partit tots tres, en Guiu a Camprodon, amistós i esperem que millorem en joc, ja que resultat de moment va ser bo, en Pau juga lliga a casa contra el Torelló, en teoria un dels equips complicats de la lliga, a veure si tenen bon dia i poden guanyar, i jo jugo a casa contra el Parets, partit difícil, però que hem de guanyar.