diumenge, 31 d’octubre del 2010

A la festa dels Súpers!


Diumenge passat vam passar part del diumenge a la festa dels Súpers, del Club Súper 3, a l'estadi Olímpic Lluís Companys i al seu voltant.
Amb la Gemma tota la setmana anterior fora, vam veure gairebé cada dia l'anunci de la festa al K3 i els nens, sobretot en Pau, insistien en anar-hi. Amb l'excusa de què en Carles Bassaganya, l'Helena, en Miró i l'Elna hi anaven en vam animar a baixar-hi. Només arribar, l'odissea del dia, aparcar. Vaig tenir sort i vaig poder accedir a davant de l'estadi, a la zona del lateral, on vaig poder deixar els nens i la Gemma i jo a intentar aparcar. Ho vaig poder fer en una zona arbrada i ficant la furgoneta com vaig poder entre dos cotxes, darrera l'estadi Pau Negre.
Primer els nens van jugar en una activitat amb monitors i després vam entrar a l'estadi, on a l'escenari, feien l'espectacle del club Super 3, amb tots els de la família Súper i algun dels dibuixos animats. En Pau, seguia molt interessat la trama i content de veure personatges de la tele en viu, però una de les coses que van demostrar que valia la pena haver-hi anat va ser la cara d'en Guiu quan va veure aparèixer a l'escenari en MIC, va quedar embadalit i gairebé plorava de felicitat.
Un cop va acabar, vam fer els 3 nens socis del club (que en té més de un milió) i després vam dinar d'entrepans, asseguts a una escala com milers de persones feiem. Vam fer un volt per lq pista i després, ja en companyia d'en Carles, l'Helena, en Miró i l'Elna, vam anar a la paradeta de Monty, per què en Pau volia anar en bici, i després de fer gairebé una hora de cua, vam pujar a la bici en Pau i en Guiu i en Miró, que podeu veure a la foto.
A part de la molta gent que hi havia, és una bona experiència per fer (no més d'un cop l'any) amb la família.