divendres, 18 de setembre del 2015

REFLEXIONS LA VOLTANT DE LA SANITAT CATALANA



Ahir vaig anar a l’Hospital de Sant Joan de Déu amb en Guiu, res greu, no us espanteu, de fet era la tercera visita al neuròleg amb ell ja que és/era (no sé què escriure encara) sonàmbul.
Aquesta tercera visita, ha estat la de l’alta i esperem no tornar-hi, però m’agradaria compartir algunes reflexions:
-      Celeritat: la primera visita ens la van donar força ràpid, un parell de mesos després de derivar-nos, i sentint a la gent penso que ràpid, i a més no essent una cosa d’extrema urgència. La segona, em va demanar el metge tornar-hi en un parell de mesos, van haver de ser tres per falta d’hores i aquesta darrera just per quan ens van dir.
-      Professionalitat: sense ser metge, ni voler ser-ho, estic molt content amb el doctor que ens ha atès, molt atent amb en Guiu, amb mi, molt concís explicant tot el referent a la malaltia, amb paraules fàcils i entenedores. A més, el seu diagnòstic, a dia d’avui 100% encertat.
-      Instal·lacions: espectaculars, molt agradables per un lloc difícil, on la gent que hi va té sempre una malaltia és d’agrair que l’espai sigui com el de Sant Joan de Déu.
Per contra, ahir mateix vaig rebre la confirmació d’una visita per mi a l’Hospital de Campdevànol, tramitada com a preferent a inicis de mes, tinc visita per d’aquí un mes, un mes i mig després de sol·licitar-la. Tenint en compte que a mi que em fa mal, tot i que no es greu, trobo que s’ho prenen amb calma.
Per cert, no ho he dit, tinc una bursitis al colze esquerra, probablement feta  a Port Aventura.