dijous, 4 de juny del 2009

Passa el temps i passen coses....

Fa molts dies, per no dir mesos que no escric al blog, pels que més em coneixeu, sabeu que en aquest temps estic passant mals moments en la feina, sobretot pel tema de la famosa crisi i pel fet de la restructuració de la meva empresa, de la que em sento en part culpable, segurament sense motiu. També, la més que pesada crisi, ha fet que hagi de passar molt més temps fora de casa per intentar fer millors xifres (i de fet sembla que les meves visites ens fan xifrar una mica més a les zones on vaig), però que ha comportat que no passi tant temps a casa, i veig menys a la Gemma i als nens i també ha fet que m'hagi desconnectat del món polític, per falta de temps i una mica pel desencís personal amb algunes de les coses que han passat... i han estat moltes.

- Personal: 33 anys...uff, com pesen...
- Feina: a part de la restructuració de l'empresa i dels meus viatges, constatar que el mercat s'està arreglant mica a mica, i que encara que els ecspanyols es mantinguin en què tenen un mercat (o volen tenir) un mercat únic, tenen a la realitat un mercat divers i no per culpa, com diuen ells, de les autonomies, sinó pel diferent tarannà de les nacionalitats que hi convivim (malgrat ens pesi a molts).
- Política: uff... moltes coses, massa coses, i no totes bones ni ben fetes, almenys fora de Sant Joan, ja que a Sant Joan estem fent molt bé les coses (al·legacions al POUM per exemple). A nivell nacional també en fem alguna bona, per exemple escollir un bon candidat a les europees. Que ens vagi bé! De tot cor!
- Esports: el millor, sens dubte. El BARÇA, què dir, triplet (el dia del meu 33 aniversari, un dia de tresos), el 2-6 del Bernabeu, el bon joc... ara a esperar seguir jugant igual, o millor, l'any vinent. I l'USAP, espero que s'acosti al Barcça, almenys en la lliga, el dissabte vinent juguem la final a París, contra el Clermont, que ha jugat 9 finals i no n'ha guanyant mai cap (espero que segueixin així), i l'USAP des del 1955 no guanya la lliga massa anys.

Bé, espero no tardar tant a tornar a escriure.