dijous, 5 de juny del 2008

Reagrupament.cat al Ripollès

Ahir, ens va visitar la candidata a secretaria general per la candidatura de Reagrupament.cat, la Rut Carandell, acompanyada per un tal Emili, no recordo el cognom, que és secretari general de comerç.

Es tracta d'una persona que coneixia, que
visitava per primer cop la seu comarcal del Ripollès i que em va semblar, segurament una persona vàlida i intel·ligent, però que no traspua massa carisma ni engresca massa amb la seva dialèctica.

Sobre els temes tractats, es van centrar molt en temes personals d'altres candidats (o gent que hi ha darrera algunes candidatures), i moltíssim en què en el govern estem fent moltes coses malament (tot i que després de demanar-los que suposava que feien alguna cosa bé, em van reconèixer que més d'una).

De totes maneres, crec que les propostes pel què fa al partit (potenciar sectorials, millorar els recursos de les seccions locals,...) i per què fa al govern (no sortida com a mínim a curt termini) de totes les candidatures són molt similars (o iguals) i que acabarà decidint els vots, el carisma personal o les afinitats dels militants amb cada un dels candidats.

Dissabte, toca anar a votar, esperem que hi hagi una bona participació i que, sobretot a partir del dia 8 de juny, no prenguem mal, que jo crec que cap dels militants ho perdonariem.

Per cert, una cosa que no em va agradar, van arribar uns 10 minuts tard i vam començar gairebé amb 40 minuts de retard. Pels que em coneixeu, ja sabeu que sóc bastant maniàtic amb la puntualitat, i els que no ara ja ho sabeu: el temps, el meu i el vostre és limitat i jo, prefereixo passar-lo amb la família o als amics que no esperant, encara que t'esperi a tu.