dijous, 5 de setembre del 2013

Entrenament amb el Garrotxa RC

Ahir, després de 4 mesos vaig tornar a entrenar amb el Garrotxa Rugbi Club.
En tenia ganes, després de 4 mesos de veure els companys i tornar a fer contacte. Suposava que seríem colla, ja que en plena pretemporada, abans del torneig del Tura i amb el bon grup que hi ha aquest any era el més lògic. I de fet va ser així, érem 23, tot i els lesionats, com en Baldó i l’Ivan.
L’entrenament amb contacte, i amb molta estona defensant a l’equip titular dels tres quarts (una línia que donarà moltes alegries als Teixons aquesta temporada). Després vam fer simulació de partit.
Resultat, vaig acabar fet pols, m’ha costat dormir de cansament i avui estic baldat.

Però... m’ho vaig passar de conya i estic molt content d’haver tornat a fer contacte i... amb ganes de tornar-hi!