dilluns, 2 de gener del 2012

Els meus reptes pel 2012


Comencem l’any 2012, tots fem propòsits aquests dies per l’any que encarem, propòsits que en el 99% dels casos acaben oblidats, en el millor dels casos en un parell de mesos i en la majoria en un setmana o 10 dies. Jo, ja fa temps que he deixat de plantejar-me propòsits, però una altra cosa és establir-me reptes, reptes a llarg termini que siguin atractius i es puguin fer (un consell, mai us poseu o poseu a algú un objectiu inassolible, és una tonteria i només serveix per frustrar).
Bé, doncs per aquest 2012 tinc uns quants reptes personals, de feina, personals... que espero assolir.
El primer, que és obligat assolir, és recuperar el dit petit i la mà esquerra al 100%. El termini per fer vida normal entre 3 i 6 setmanes, jo treballaré per les 4 setmanes i mirarem d’escurçar-les.
El segon, va lligat al primer, m’hauré perdut mitja lliga (o més) de rugbi, doncs haurem de tornar a jugar i fer una altre temporada complerta amb el Garrotxa.
Un de feina, fer més propostes, tant en producte com en campanyes per intentar millorar les xifres del 2011.
Un de personal, amb els meus 3 fills, tenir més paciència amb ells, reconec que són bastant efectius a l’hora de treure’m de polleguera, sobretot per què tenen l’habilitat especial de fer equip per, normalment 2 portar-se bé, mentre el que falta (o es combina amb algun altre) es porta de pena, crida, no fa cas o no vol menjar o anar a dormir. Per això intentaré gestionar els càstigs i les esbroncades, càstigs a 1 per nen i per setmana i canviar les esbroncades per intents de raonament, sobretot amb en Pau i també amb en Guiu, que encara li costa.
Un altre objectiu personal i que estic, o estem, obligats amb la Gemma a assolir és coordinar i portar tant bé com puguem el calendari de viatges de cada un, que aquest any, amb la nova feina de la Gemma seran més habituals en el seu cas i els mateixos en el meu.
Durant aquest any tindrem les següents efemèrides familiars:
-      5 de gener: en Berenguer fa 2 anys.
-      13 de març: la Gemma uns quants més, 35.
-      27 de maig: i jo encara més 36.
-      29 de juny: 10 anys que ens vam casar, si, ja en farà deu!!!
-      11 de setembre: en Guiu posarà el seu comptador particular al 5!
-      15 de novembre: en Pau ja arribarà als 7!
Bé, que aquest 2012 us porti a assolir els reptes i objectius que us marqueu.
I pels que teniu dubtes per assolir els vostres objectius, us emplaço a visitar la web del santjoaní Albert Bosch, segur que canvieu d’idea.