dimecres, 8 de setembre del 2010

Apadrina un jugador de rugbi, apadrina'm!


Pels que hem seguiu de forma habitual, o em coneixeu de fa temps, sabeu que m'agrada el rugbi, i que durant 3 anys a la facultat,a més, hi vaig jugar. Des de fa uns 9 mesos (abans del nadal passat), vaig entrenar més o menys de forma regular amb el Garrotxa Rugbi Club. Aquest any miraré de fer la temporada amb ells.

Per això us dic que m'apadrineu. Una de les maneres que tenim de pagar-nos les fitxes, arbitratges i despeses vàries és fent socis, tots els jugadors busquem amics i familiars per fer-los socis del club i que així ens apadrinin a cada un de nosaltres i podem cobrir el cost de les fitxes. Fer-nos de padrí, té un cost per tota la temporada de 25€, amb aquesta quota, el soc-padrí té dret a vot dins el club i regalem una samarreta amb l'escut del club.

Com que intentaré poder jugar la temporada, aquest any a segona divisió catalana de la Federació Catalana de Rugby, necessito que m'apadrineu. Els que estiguin disposats a fer-ho, m'ho feu saber i us prometo que estareu al cas dels nostres partits tant a fora com a casa i em podreu venir a veure com jugo, o ja sé qe us agradarà més, com em foten castanyes a tort i a dret.

Apadrineu-me!!!