dimarts, 5 d’agost del 2014

Selva Aventura


Foto de grup
Diumenge passat vam passar el dia amb la família Pujol a Selva Aventura. Es tractava d'un regal de Reis de Vilalleons per tots els nens (els nostres, els de Maians, els de Vilalleons, els d'en Naïm i els de Vic) per passar tot el dia enfilats als arbres.

Vam quedar a les 11h i ens vam partir en dos grups, els dels nens més grans, entre els que hi havia en Pau i en Guiu amb alguns pares, cap a fer un circuit dalt els arbres i el dels petits, amb en Berenguer a fer un circuit anomenat Caminar descalç. Jo vaig anar amb els grans i la Gemma amb en Berenguer.

Amb els nens fent el circuit pels arbres
Durant el matí jo i en Pau i en Guiu van combinar pasos de mico, escales, tirolines... per passar-nos-ho de conya, mentre que la Gemma feia un camí pel mig del bosc trepitjant sorra, serradures, pedres, troncs i aigua, que vam fer tots a la tarda i que com a experiència va ser molt interessant.

A l'hora de dinar vam aprofitar unes taules que hi havia prop de les taquilles i la Buia ens va donar a menjar una amanida de pasta i pollastre arrebossat, amb meló per postres.

En Berenguer, la Sira i la Mariona
al circuit Camina descalç
El meu salt de Bungee
Després de dinar, vam fer una petita bestiesa en Josep Maria, en Carles i jo, ja que vam fer un salt de bungee, del que us adjunto el vídeo del salt. Espectacular, m'ho vaig passar molt bé i ho recomano, la sensació un cop fas el rebot i abans de baixar tens certa sensació d'ingravidesa acollonant, gairebé millor que l'adrenalina del primer salt.

Un cop fet el salt, gairebé tots vam fer el circuit de caminar descalç, molt recomanable per tots els nens, fins i tot els de 3 o 4 anys, val molt la pena.

En fi, un dia molt xulo en família i que esperem repetir l'any vinent fent una altra activitat.

Merci Carles i Buia!