dimarts, 19 d’agost del 2008

Els JJOO de Pekín


Aquests jocs els segueixo el què puc. A mi els esports m'agraden gairebé tots i és una obligació veure un esdeveniment com aquest, però tenint dos nens, treballant i fent-los a l'altra punta de món, es fa difícil poder veure moltes coses. De moment però em quedo amb unes quantes coses:

1.- La inauguració: podeu veure un video de resum d'una de les parts més espectaculars. En aquesta part de les fitxes, hi havien uns 800 actors. Si sumem tota la gent que va sortir només en l'arrencada passem de les 10.000 persones.

2.- En Phelps: que ha fet 8 ors...impressionant! Jo i la Gemma vam disfrutar en la medalla d'or i rècord del món del 4x100 lliures, amb 4 equips per sota el rècord del món anterior i guanyant als francesos als últims metres.

3.- L'exercici de la Liukin:impressionant l'exercici de barres asimètriques en la final complerta.

4.- Més de casa: el mallorquí afincat a Montagut, en Joan Llaneras, m'ha fet descobrir una modalitat de ciclisme en pista que m'ha agradat molt, la puntuació.

Haurem de veure com acaben.